Programma

🎵 Op zaterdagavond 23 maart is het tijd voor ons voorjaarsconcert. Met een programma waar de energie vanaf spat gaan wij muzikaal het voorjaar in.

🎵 Opzwepende ritmes en melancholische Zuid-Amerikaanse sferen komen samen in het werk “Danzon no2”. Naast een mooie Spaanse pasodoble 💃🏼 en het ingetogen werk “Ye banks and Breas o’Bonnie Doon”, wordt in “Gaelforce” de nodige techniek gevraagd van de orkestleden. 💪🏻

🎵 Na een uitvoering in de regen tijdens ons buitenconcert vorig jaar, mogen we nogmaals genieten van onze 3 eerste klarinettisten met het nummer “Viktor’s tale”, uit de film “The Terminal” van Stephen Spielberg.

🎵 Als voorbereiding op onze deelname aan het concertconcours aan het eind van dit jaar, brengen wij ook alvast het mooie werk “Diagram” ten gehore.

🎵 Het concert begint om 19.30 uur, de zaal is open vanaf 19.00 en de toegang is gratis

/

🎆We luiden ons jubileumjaar in met een nieuwjaarsconcert op zondag 14 januari om 11.00 uur in de Beachhal van DVC’26 in Didam.

🎆Het Nieuwjaarsconcert van De Club is altijd een gezellig familieconcert. Onder het genot van een lekker kopje koffie ☕of een nieuwjaarsborrel 🥂kunt u genieten van een mooi, gevarieerd programma en is er volop gelegenheid om uw bekenden een gelukkig en gezond 2024 te wensen.

🎆Tijdens dit concert is er ook speciale aandacht voor onze slagwerkgroep. Deze enthousiaste groep muzikanten zullen, onder leiding van onze maestro Paul van Dalen (van origine zelf ook slagwerker) een aantal werken ten gehore brengen. 🥁🪘

🎆De deur is open vanaf 10.30 uur en de toegang is gratis!
Wij zien u graag!

/
🎶We hebben een goed gevulde agenda voor de komende maanden.
🎶Zondag 14 januari is het tijd voor ons nieuwjaarsconcert. Dit concert van De Club is altijd een gezellig familieconcert. Onder het genot van een lekker kopje koffie ☕of een nieuwjaarsborrel 🥂kunt u genieten van een mooi, gevarieerd programma en is er volop gelegenheid om uw bekenden een gelukkig en gezond 2024 te wensen.
🎶Zaterdag 23 maart geven we een voorjaarsconcert. Tijdens dit concert zal ook op een bijzondere manier aandacht worden gegeven aan ons 130-jarig bestaan.
🎶Zaterdag 1 juni is het tijd voor ons grote jubileumconcert in samenwerking met . Dit belooft een spetterend concert te worden met een grootse afterparty! Kom dit feestje met ons meevieren.🥳
Kortom: Genoeg mooie, muzikale hoogtepunten voor de komende maanden!
/

🍂Ook de muzikanten van de club gaan weer het najaar in! Hoe kunnen we dat beter doen dan met een concert. Op 11 november zullen wij daarom een najaarsconcert geven.

🍂Voor de pauze zullen de muzikanten een paar mooie en serieuze werken ten gehore brengen! Uiteraard hebben we rekening gehouden met de 11e van de 11e, daarom zal er na de pauze een leuk thema zijn met een carnavalesk tintje😉!

🍂Het concert zal plaatsvinden in de prachtige hal van DVC’26 en begint om 19.30 uur. De toegang is gratis. Zien we u dan?

/

🎵Op woensdagavond 5 juli om 19.30 uur geven wij een buitenconcert tegenover het terras van Café Uniek in Didam! 👊🏻

🎵Tijdens dit concert zullen wij werken spelen waarbij u door de Arabische en Spaanse invloeden al snel in zomerse sferen komt. 🏝️☀️.
De wereld rond op woensdagavond, daar wilt u toch bij zijn?🥳

🎵Met trots kunnen we ook melden dat we een solo zangeres hebben, namelijk onze fluitiste Sanne bos!💪🏼

🎵Het belooft een avond te worden vol gezelligheid en muzikaliteit! U bent er toch ook?✅

/

Op 16 en 17 december toveren wij Beachhal Didam om tot een concert locatie geheel in kerstsfeer.

Kaarten á € 15,00 zijn alleen nog aan de kassa te koop; of tegen contante betaling bij Assurantiekantoor Lanters, Hoofdstraat 14a te Didam.
Samen met zangeres Laura Loeters en het koor Vocaal zal een zeer gevarieerd programma in verschillende samenstellingen ten gehore worden gebracht.
Het concert begint beide avonden om 20.00 uur en de zaal is open vanaf 19.15 uur.
Online kan er niet meer besteld worden. Maar op de avond zelf bij de kassa zijn nog kaarten beschikbaar.
/

Wat zijn nu de juiste ingrediënten voor een leuke, gezellige muzikale avond?

Een terras, tafels en stoelen, hopelijk veel publiek, kopjes koffie, thee en andere drankjes, 3 orkesten, 2 dirigenten en… een heerlijk avondzonnetje.

Voordat ieders instrument voor een paar weken in de kast verdwijnt, luiden we de zomervakantie in met een buitenconcert op woensdag 6 juli. wij strijken deze avond neer op de parkeerplaats tegenover het terras van Café Uniek aan de Spoorstraat 31 te Didam. Het concert begint om 19.30 uur.
Dit jaar voegt het Spelenderwijsorkest, onder leiding van Edwin Rosmulder een extra tintje toe aan ons concert.

In een ontspannen sfeer en onder het genot van een kopje koffie, thee of ander drankje, geserveerd door Café Uniek, maken we er samen een gezellige avond van. Zowel jong als oud kan genieten van een leuk en afwisselend programma. Wij zijn zeker van de partij en hopen dat u er ook bij wilt zijn.

/

Heeft u ook zo’n zin in de zomer? Wij kunnen in ieder geval niet wachten!
Op zaterdag 9 april brengen wij een heerlijk zomers programma ten gehore waarbij we u verzekeren dat u niet stil op uw stoel kunt blijven zitten. Onder het genot van een heerlijk drankje kunt u genieten van zowel ons opleidingsorkest als van het harmonieorkest. Beide orkesten staan onder leiding van Paul van Dalen.

Met titels als The Little Mermaid Medley, Latin Gold, Sea Songs en Latin Tuba
(waarbij een solo is weggelegd voor onze bassist Ruud Lanters) komt u al snel in zomerse sferen.

Ons opleidingsorkest zal o.a. de zomerhit “Ik ga zwemmen” ten gehore brengen.

Daarnaast hebben we een muzikale verrassing voor u in petto waarbij we de lockdown nog éénmaal de revue laten passeren.

Na het concert kunt u, onder het genot van een hapje en drankje onze mooie, nieuwe Clublocatie bewonderen.

Kortom, alle ingrediënten zijn aanwezig voor een heerlijke, muzikale zomeravond.

De toegang is gratis!

Locatie: sporthal DVC’26, Vincwijcweg 12, Didam